Fortress Reinvented
Naziv projekta: Inovativni pristup i digitalni sadržaji na povijesnim tvrđavama
Akronim projekta: Fortress ReInvented
Program financiranja: Interreg IPA program prekogranične suradnje Hrvatska – Bosna i Hercegovina – Crna Gora 2014-2020
Broj projekta: HR-BA-ME222
Vrijednost projekta: 1.310.232,30 EUR (EU sufinancira s 1.113.697,46 EUR ili 85% iznosa)
Partneri na projektu:
- Muzej grada Šibenika (vodeći partner)
- Općina Klis (PP2)
Opština Herceg Novi (PP3)
- Javna ustanova Muzej grada Zenice (PP4)
Lokacije projekta: Tvrđava sv. Mihovila – Šibenik, Tvrđava Klis – Klis, Kanli Kula – Herceg Novi, Tvrđava Vranduk - Zenica
Trajanje projekta: 21 mjesec
Datum početka projekta: 01/07/2017
Datum završetka projekta: 31/03/2019
Opći cilj projekta:
Doprinijeti povećanju održivosti i poboljšanju turističke ponude korištenje kulturne baštine u turističke svrhe kroz prekogranični pristup kako bi se stimuliralo brži rast u programskom području.
Specifični ciljevi projekta:
- Razviti digitalne sadržaje na povijesnim tvrđavama u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori
- Unaprijediti znanje dionika uključenih kreiranje turističke ponude u upravljanju kulturno-baštinskim lokacijama s inovativnim perspektivama
Radni paketi:
WP M - Menadžment
Aktivnost M.1 Upravljanje projektom
WP T – Inovativno i digitalno oživljavanje povijesnih tvrđava
Aktivnost T1.1 Razvoj prekogranične turističke ponude uključujući razvoj inovativnih proizvoda i usluga te korištenje digitalnih sadržaja na povijesnim tvrđavama
Aktivnost T1.2 Razvoj digitalne mreže u stvarnom vremenu među prekograničnim povijesnim tvrđavama
Aktivnost T1.3 Stvaranje interaktivnih alata koji će podržavati insertiranje digitalnog sadržaja i djelovati kao promidžbeni materijali
Aktivnost T1.4 Uvođenje inovativnih audio-vodiča kako bi povijesne tvrđave postale vidljive osobama s invaliditetom
Aktivnost T1.5 Poboljšavanje znanja i prijenos vještina koje vode održivom i odgovornom upravljanju turizmom u povijesnim tvrđavama
WP C - Komunikacija
Aktivnost C.1 Javna događanja
Aktivnost C.2 Promotivni materijali
|